Oliebollen actie

Maastricht, ..14 december 2020

Beste leden, buurtgenoten en vrienden van de vereniging,

Het is bijna het einde van een bewogen jaar dat we nooit meer zullen vergeten.
De corona pandemie heeft ervoor gezorgd dat we allemaal onze manier van leven drastisch hebben moeten veranderen.

Dit geldt zeker ook voor ons verenigingsleven. Samen onze hobby uitoefenen, het samen zijn en de gezelligheid die daarbij hoort was plots een tijd onmogelijk. Ook de jaarlijkse evenementen waar we altijd naar uitkijken, en samen keihard voor werken, zijn grotendeels vervallen.

Gelukkig hebben we veel steun en begrip van jullie ontvangen en zijn, daar waar mogelijk, creatieve alternatieven bedacht om toch zo veel mogelijk activiteiten door te laten gaan. Hiervoor zijn we jullie erg dankbaar!

We kijken dan ook zeer hoopvol en positief uit naar 2021. We gaan ervan uit dat we het virus beter onder controle krijgen en de maatregelen versoepeld worden zodat wij onze activiteiten weer kunnen uitbreiden.

Om de laatste dag van dit jaar positief af te sluiten organiseren we dit jaar op 31 december, een spetterende oliebollen actie, in samenwerking met Bakkerij Paulissen.

Een zak met 10 overheerlijke verse oliebollen kost € 8,50. U kunt kiezen voor naturel of appelrozijn. Voor elke verkochte zak gat er een mooi bedrag naar onze verenigingskas. Op deze manier zijn we in staat om een deel van de gemiste inkomsten van dit jaar op te vangen. We zijn Bakkerij Paulussen dankbaar voor deze mooie kans.

U kunt via https://ophalen.bakkerijpaulissen.nl/oliebollenactie-fanfare-sint-cornelius/artikelen/oliebollenactie-fanfare-sint-cornelius , uw bestelling plaatsen en vervolgens online betalen. Deze bestelling kunt u doen, tot uiterlijk 28 december om 17:00 uur.

U kunt uw bestelling donderdag 31 december (tussen 11.00 en 14.00 uur……) afhalen in Gemeenschapshuis Haarder Hof, Schoolstraat 8 Borgharen. Uiteraard volledig corona-proof!

Wij wensen u een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en vooral gezond 2021!!!