Oliebollen actie 2022

Beste leden en vrienden van Fanfare Sint Cornelius

Het jaar 2022 loopt al weer ten einde. Wat gaat de tijd toch snel
De corona pandemie lijkt zo langzaam aan uit te doven maar door de oorlog in De Oekraïne staat de wereld weer op een andere manier op zijn kop.

In 2023 hopen we de viering van  ons 125 jarig jubileum af te kunnen ronden met een spetterend concert op Kasteel van Borgharen. U kunt alvast de zaterdag of zondag 1 en 2 juli in uw agenda reserveren. We zullen u zsm verder gaan informeren over het programma en het reserveren van plaatsen.

Om de laatste dag van dit jaar positief af te sluiten, organiseren we dit jaar op 31 december, weer onze spetterende oliebollen actie, in samenwerking met Bakkerij Paulissen.

Een zak met 10 overheerlijke verse oliebollen kost € 11,00 euro. U kunt kiezen voor naturel of appelrozijn. Gemixt bestellen is ook mogelijk. (5 naturel+5 appelrozijn)

Voor elke verkochte zak gaat er uiteraard weer een mooi bedrag naar onze verenigingskas. Op deze manier zijn we in staat om de financiële continuïteit van onze vereniging te ondersteunen. We zijn Bakkerij Paulissen dankbaar voor deze mooie kans.

U kunt bestellen https://ophalen.bakkerijpaulissen.nl/oliebollenactie-fanfare-sint-cornelius

Selecteer het afhaalpunt Fanfare Sint Cornelius en plaats uw bestelling. U kunt direct betalen via de site.

Deze bestelling kunt u doen, tot uiterlijk 29 december om 17:00 uur.

U kunt uw bestelling  zaterdag 31 december (tussen 12.00 en 13.30 uur……) afhalen in Gemeenschapshuis Haarder Hof, Schoolstraat 8 Borgharen.

Wij wensen u een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en vooral gezond 2023.

Bestuur Fanfare Sint Cornelius Borgharen